הפסקת תהליך גמילה מחיתולים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני אם לילדה בת שנתיים וחצי ולתינוקת בת שלושה חודשים, לפני כשבוע וחצי התחלנו בתהליך גמילה מחיתול לבתי בת השנתיים וחצי ללא הצלחה, היא עושה את כל הצרכים בבית ובגן בתחתונים ולא מבקשת וגם לא מודיע שעשתה, כמו כן בתחילת תהליך הגמילה פיתחה התנגדות קשה לאסלה ולסיר ולא מוכנה לשבת כלל. בהתחלה חשבתי שהיא עושה לי דווקא כדי לקבל יותר תשומת לב אבל היום אני לא בטוחה. האם נכון יהיה בשלב זה להפסיק את הגמילה ולחזור לחיתול, מה ניתן לעשות כדי שדבר לא יגרום לה נזק פסיכולוגי?
מומלץא. לחזור לשימוש בחיתול. ב. לפנות אל גורם מקצועי לקבלת הדרכה לגבי ניהול מסודר של תהליך הגמילה.