גמילה מחיתולים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחלנו את הליך המילה מחיתול לבתי בת השנתיים ו4 חודשים, מאחר וביקשה ללכת לשירותים קננינו לה ישבנון לאסלה וכשביקשה לעשות פיפי הושבנו אותה. גם כשביקשה לליבוש תחתונים הלבשנו וכל פעם שהיה לה פיפי ביקשה ללכת, אבל כשיש לה קקי היא מתאפקת ולא מוכנה בשום אופן לעשות בשירותים או בסיר, אחרי כל מיקרה כזה היא מתאפקת במשך יומיים למרות שהיא עם חיתול, רק פהפחד שנציע לה סיר או שירתים. השאלה שלי- האים היא מוכנה לגמילה וזה תגובה נורמלית או שאני צריכה לחכות עוד כמה חודשים?
א. תנו לילדה להשתמש בחיתול כאוות נפשה ואל תצחעו לה בכלל את הסיר אואת השירותים. מומלץ לפנות לקבלת הנחיות נוספות למרפאה המתמחה בטיפול ב חרדת אסלה.