גמילה מטיטול
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני מנסה בשבוע האחרון לגמול את ביתי בת שנתיים ו-5. היא יושבת בסיר או בישבנון אך רק עם מכנסיים או טיטול וקמה לאחר מס' שניות. קניתי לה בובה שעושה פיפי בסיר, אך זה לא עוזר. במהלך היום בגן היא עם טיטול, וכשאנו מגיעים הביתה אני שמה לה תחתון. כמובן שיש פיספוסים והמון פיפי על הרצפה. אני אומרת לה, שבפעם הבאה כשיש פיפי שתשב בסיר. כאשר היא עם טיטול היא אומרת לי כשיש בטיטול פיפי או קקי. איך עלי להמשיך את הגמילה? הגננת בגן מוכנה לעזור לי. היא ביקשה שבחופש פסח אתחיל איתה ואז היא תמשיך איתה בגן. יש דרכים נוספות לגמילה נכונה? תודה, ליז