גמילה מחיתולים - מבקשת עזרה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 3 וחצי ועדיין לא גמול. אנחנו מדברים על הנושא, מראים לו קלטות, מקריאים לו ספרים וכלום לא עוזר. בכל פעם כשאני אומרת לו - בוא נלך לשירותים הוא אומר כמובן - לא רוצה. יותר מזה - כשיש לו קקי בחיתול הוא לא אומר שהוא עשה. אפילו כשאנחנו מריחים ויודעים שזה הוא, הוא אומר "לא עשיתי". מה הדרך הכי טובה והכי מהירה שאפשר לגמול אותו? ניסינו גם עם ישבנון וגם עם סיר - והוא פשוט לא מוכן. ניסינו גם פיפי פרס והוא אפילו לא מבין את המשמעות. אשמח אם תוכל לעזור. יש לציין שלבני היתה התפתחות גסה מאוחרת. הוא הלך עצמאית בגיל שנתיים וחודש. יש אולי קשר?