הרטבה ילד בן 4 בשעות הבוקר
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הילד שלנו בן 4 מגיל שנתיים וחצי הוא גמול לילה ויום, הוא היה מאוד מוכן והגמילה היתה חלקה. לפני כשנה (בגיל 3) כאשר עבר לגן בו לא ישנים צהריים, התחילו פספוסים מידי פעם שקישרנו אותם לשינה עמוקה, ואכן כך היה אחרי שהתרגל לשעות השינה החדשות התופעה פסקה. לאחרונה מזה שבועיים וחצי הוא כל יום מתעורר רטוב כאשר ברוב הפעמיים זה קורה בשעות הבוקר ממש קרוב לשעת ההתעוררות. מה יכול לגרום לריגרסיה כזו? האם צריך להיות מודאגים? באיזה כיוונים לבדוק? האם לדבר עם הגננת?