הרטבת לילה חוזרת
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ברצוני לקבל יעוץ לגבי בתי בת השלוש, כבר ביולי היא נגמלה מחיתול בלילה ( שנתיים וארבעה חודשים), וכמעט ולא היו פספוסים. היא היתה מתעוררת וקוראת לנו במידה והיה לה פיפי. בשלושה שבועות האחרונים, היא התחילה לפספס מידי יום, למרות שהיא עושה פיפי לפני השינה. היא לא מתעוררת וקוראת לנו, אני מדברת איתה ומבקשת ממנה לקרוא לנו,אני לא כועסת עליה. האם זה נורמלי? ומה עושים? תודה יפעת
זוהי תופעה מוכרת ונפוצה. היא נקראת הרטבה משנית. אם הבעיה לא נעלמת מעצמה תוך שבועיים - יהיה אפשר לטפל בילדה באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, מעקב ותמיכה במרפאה מקצועית.