חרדת אסלה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת שנתיים ו 4 חודשים גמולה מטיטולים כבר כחודש וחצי. הילדה עושה את צרכיה רק בסיר. כשמדברים איתה על השירותים לא מוכנה וכשמנסים היא מתחילה לצרוח ומבקשת סיר. אציין שהיא ללא טיטול גם בלילה. מה ניתן לעשות כדי שתשב על האסלה. נכון להיום אני נסחבת עם הסיר כמעט בכל פעם שאני יוצאת מהבית? תודה
א. אל תלחיצו את הילדה.לא יקרה שום אסון אם היא תעבור לסיר גם בעוד שנה וחצי. ב. נסו להציג בפניה את התקליטור החדש " האסלה הקסומה " ראו www.aslaksuma.co.il