ילד בן שנתיים ועשרה חודשים גמול שחזר להרטיב בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן השנתיים ועשרנ חודשים גמול מזה כחמישה חודשים. הגמילה בוצעה ביוזמתי אך היתה קלה ומהירה. הילד נגגמל ביום ובלילה ללא כל קושי משמעותי. לאחרונה חזר להרטיב בשינה כמעט כל לילה ולעיתים גם במנוחת הצהריים. יש לציין כי לפני שלושה שבועות ילדתי לו 2 אחיות (בנוסף לאחות הגדולה שכבר יש לו) האם הסיבה לחזרה להרטבה עשוייה להיות רגשית בשל הקושי איתו הוא מתמודד בשל התרחבות המשפחה? האם מדובר בבעיה פיזיולוגית? אנו לא עושים ענין מההרטבה מחליפים לו מצעים ובגדים וממשיכים הלאה. מהי עצתך והם יש צורך לטפל? תודה