נסיגה - הרטבת לילה לבן 4.5
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן ה- 4.5 גמול למעלה מזה שנה וחצי, ביום ובלילה. אנחנו מקפידים לקחת אותו לשירותים לפני השינה ולפני שאנחנו הולכים לישון. בחודשיים האחרונים, ישנה נסיגה רצינית בעניין ההרטבה בלילה, הוא מרטיב שוב ושוב בלילה אחד. האם החורף הוא גורם משמעותי לעניין? האם זה מקובל? איך להגיב ולהתמודד עם המצב? כרגע אנחנו לא עושים מזה עניין יותר מידי. סה"כ זה לא בכונה ולא רצוני. האם התגובה נכונה?
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.