בן 4 ותשעה חודשים עם טיטול בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני נגמל ביום בגיל 3 וחודש ביוזמתי, גמילה קלה ומהירה. מאז הוא עם טיטול בלילה וקם ספוג כל בוקר. הוא מפחד להוריד את הטיטול ולא מוכן לוותר עליו. השאלה שלי עד כמה אפשר לחכות ואיך בכל זאת לוותר על הטיטול בלילה תוך שיתוף פעולה איתו ונכונות להתמודד עם הרטבות תודה
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.האמצעים המתקדמים הקיימים היום מאפשרים טיפול ללא הסרת החיתול.