אני מבקשת עזרא
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
2 בני הגדולים בן כמעט 13 ובן 10 וחצי, מרטיבים "כל " לילה במיטה. עשיתי הכל, טיפול תרופתי, פרסים הפתעות, טיפות שונות, זמזמים, טיפול אלטרנטיבי, ואין פתרון. מבחינת רפואית הכל תקין ב"ה.אשמח מאד אם יש לכם עוד משהו שאפשר לנסות, שנים השתמשו בדרי נייטס או בתחתוני האגיס הרגילים. כבר אין במידה שלהם, ובכל זאת אם יוצאים לחבר לוקחים אתם... זה נורא מתסכל אותם ואתי נורא מכביד!! תודה.
אני זקוק לפרטים נוספים. נא מלאי שאלון איבחון באתר WWW.KUSHNIR.CO.IL על מנת שאוכל לשוב אליך עם התיחסות מפורטת.
meitar- [email protected]