הכוונה סביב פספוסי שתן
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! ביתי בת 4 ו8 חודשים מזה למעלה מחודש מפספסת שתן כמעט כל לילה ילדה מקסימה וחברותית. אני ובעלי מתוסכלים מהעניין בדקנו את כל האפשרויות וניסינו לבחון אם זה על רקע רגשי שוחחנו עם הילדה ועם הגננת וניכר כי הכל בסדר.האם האפשרות הנוספת היא על רקע פזיולוגי, חשבנו תחילה שזה בגלל הקור וחילופי העונות. נשמח לקבל ייעוץ או הכוונה למי לפנות בברכה,הורים מודאגים
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.
שלום ד"ר קושניר אני ובעלי נשמח להיפגש עמך לקבלת הדרכה. נשמח שזה יהיה בהקדם ולקבל טלפון לקביעת מפגש? האם עלינו להביא הפניה מרופא הילדים בברכה מירב ועזר