רטיבות בלילה לאחר גמילה בגיל 2.5
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בתי בת 2.5 כבר חודשיים לא הרטיבה בלילה ואתמול והיום (יומיים ברצף) היא שוב עשתה פיפי בלילה והתעוררה בבכי האופן כללי כבר כמה חדשים היא בלי טיטולים והיא כל הזמן מבקשת ללכת לשירותים כאשר היא צריכה, היא ילדה מאוד מפותחת ויודעת לבקש, כל הזמן עשתה פיפי ב21 לשירותים ואחר כך רק ב 9 בבוקר. מה עליי לעשות?
אני ממליצה לך להכין לה אחרי ארוחת הערב(חשוב שהיא תואכל) נענע ולימון שימי את זה במים ושימי על הגז זה מאוד טוב ובריא.