סרוב להגמל מחיתולים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני יודעת שאולי זה הפורום הלא נכון, אבל אני אובדת עצות. ביתי בת ה- 2.5 מסרבת להגמל מחיתולים, מדובר בילדה מאוד בוגרת שמנהלת שיחות ובעלת שפה עשירה, הילדה היתה כבר בתהליך גמיל בגיל 1.9 והחלה לעשות צרכיה בישבנון באסלה, אך לפתע נסוגה ומאז מסרבת לחזור לאקט הזה. קנינו לה את "האסלה הקסומה" אותה היא מדקלמת ומבינה את המשמעות ואף מתריעה כאשר עשתה צרכיה, אבל עדיין מסרבת להגמל. האם יש סיבה לדאגה? מה עליי לעשות? נסינו כבר את כל השיטות, התעלמות, כעס, משחקים, גמול על מעשה באסלה.. וכלום. תודה.