גמילה לילד בן שנתיים וחצי
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן כמעט שנתיים וחצי ולא מראה כלל סימנים ו/או רצון כלשהו להיגמל מהחיתול. בחודשים האחרונים אני כל הזמן מציעה לו לבוא לעשות בסיר או בישבנון והוא לא מסכים ואני לא לוחצת עליו. לפני חודש נולדה לנו עוד תינוקת אז ויתרתי כרגע על הגמילה כדי לא לגרום לו לעומס נפשי. בכל זאת הייתי רוצה לדעת איך אני יכולה לעזור לו להיגמל כי זה כבר מרגיש לי שהוא מבין ומתי מומלץ להתחיל גמילה איתו בגלל התוספת החדשה למשפחה, האם זה לא מתחיל להיות כבר גיל מאוחר? אשמח לעצתך ועזרתך בעניין. תודה מראש, קרן