הרטבה בשעות שהילד ער
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן 5.9 גמול מיוזמתו מגיל 3. בלילה אינו מפספס, לעומת זאת ביום מפספס (שתן בלבד) לפעמים אפילו 3 פעמים ביום. הילד נבון ואומר כי לא הרגיש שברח לו. אבל הוא גם לא מבקש להחליף, זה כאילו לא מפריע לו. נראה שהוא עסוק במשחקים או עם ילדים ושוכח מעצמו, כך חושבים גם רופא המשפחה וגם הגננת. ניסיתי כל דרך אפשרית, החל מפרסים, מדבקות, התעלמות, כעס, אבל כלום לא עוזר ואני כבר נואשת. אנא עזרתך.
זו שוב אתי, רציתי רק להוסיף כי ערכו לילד בדיקת אולטראסאונד והכליות ושלפוחית השתן תקינות כך שזו כנראה לא בעיה פיסית. תודה מראש.