רגרסיה בגמילת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן השלוש נגמל מחיתולים לפני כשבעה חודשים במהלך היום וכחצי שנה גמילת לילה. עבר תקופה של כשלושה חודשים יבש לגמרי. עם תחילת שנת הלימודים והמעבר לגן חדש החל להרטיב בלילה, לא כל לילה אך לעיתים מספר פעמים בלילה. במהלך היום יבש. במקביל הוא כל הזמן חוזר ומתעקש שהוא "ילד קטן" - חוזר על פיזמון זה מספר פעמים ביום. אנחנו נותנים לגיטימציה להיות ילד קטן אך בנוגע ליציאות אומרים שגם ילד קטן עושה פיפי בשירותים. לשאלה אם היה רוצה לישון עם חיתול כדי שיהיה לו יותר נעים הוא התנגד. מנגד, לא נראה כלל שמפריע לו כשבורח לו. אנחנו די עייפים ודי אובדי עיצות. נשמח לקבל המלצה מה לעשות. האם נכון יהיה להחזיר תחתוני לילה אחרי תקופה כל כך ארוכה? אנחנו נכנסים לתקופת החורף וההחלפות בלילה מתחילות להיות מורכבות מידי להתייחסותך אודה
ניתן להחזיר לשימוש את החיתול. ניתן גם לטפל בבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.