הרטבת לילה במהלך גמילה מטיטולים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן שנתיים ותשעה חודשים, בגמילה זה השבוע השלישי ואנחנו מסתדרים נהדר. שאלתי היא לגבי הלילות. אני לוקחת אותו לשרותים בשעה 12:00 בלילה ובשעה 03:00 לפנות בוקר ע"מ שיקום יבש. האם אני פועלת נכון או שיש להסתפק בהליכה לשרותים לפני השינה בלבד ולהסתכן שהוא ירטיב במיטה במהלך הלילה?
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי המתאים במיוחד לגילים נמוכים - במסגרת הדרכה,ליווי ומעקב במרפאה מקצועית. הערת הילד בשעות מסויימות בלילה עשויה להשיג לילות יבשים אך לא מביאה לפעילות עצמאית של מערכת הרפלקסים המפקחת על שלפוחית השתן.