גמילת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן שנתיים ו7 חודשים גמול כבר חמישה חודשים (לפעמים פיספוסים של פיפי בגן ) הוא אומר כשיש לו וניגש לשירותים. בלילה עד היום הערנו אותו פעם אחת לפיפי ואז המשיך יבש עד הבוקר לאחרונה , כשמעירים אותו טוען שאין לו וחוזר לישון ומרטיב במיטה פעמיים בלילה . החלטנו להפסיק להעיר אותו ולהפסיק לטרוח סביב כמות השתייה שלו לפני השינה. השאלה שלנו: האם מותר ורצוי עכשיו לתת לו לישון עם תחתון חיתול לילה , האם אנחנו לא מזיקים בכך שאנחנו כביכול "חוזרים " אחורה??? אמשח מאוד לתשובה