גמילה מטיטולים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת שנתיים וחמישה חודשים. התחלנו גמילה לפני שבוע והתחיל ממש טוב בקושי פספסה בבית ובגן בכלל לא פספסה ממש על ההתחלה. היה תמיד הבדל בין הגן לבית- בגן מבקשת לבד ועושה ולא מפספסת ואילו בבית פספסה מעט ופחות הקפידה אבל גם עשתה בשירותים. קקי לפעמים מפספסת ולפעמים עושה באסלה תלוי עד כמה אנחנו מזדרזים (היא בדר"כ אומרת אני עושה קקי). בשנת צהריים היא עם טיטול ולאחר שקמה מהשינה מסרבת להורידו ורוצה טיטול. יוצא שבגן היא בלי טיטול בכלל ובקושי מפספסת ואילו בבית היא עם טיטול. מה דעתכם? להישאר ככה ? היא מוכנה לגמילה? יש לציין שקמה מהשינה עם טיטול רטוב....
מומלץ להימנע מלהפעיל עליה לחץ ולתת לזמן לעשות ת שלו. בינתיים חישפו אותה לספרים וקלטות בתחום.