הרטבות לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני כעת בן 4+ הוא גמול מחיתולים כשנתיים ומאז שנגמל הוא מעולם לא הרטיב בלילות. לאחרונה (בערך 3 שבועות) הוא מרטיב כל לילה- ניסיתי לבדוק אם ישנו משהו נפשי שעובר עליו- אבל לא ראיתי משהו כזה. שאלתי היא מאיזה סיבות זה יכול לקרות? ומה ניתן לעשות בנושא? האם יש דרך לטפל בבעיה ללא מכשירים? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
נראה כי מדובר בהרטבת לילה משנית. במידה והבעיה לא תחלוף מעצמה תוך שבועיים יהי מומלץ לבצע התערבות טיפולית באמצעות זמזם אלקטרוני במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.