שנתיים וחודשיים מתאפק שלא לעשות קקי
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן שנתיים וחודשיים התחיל את תהליך הגמילה מבקש להוריד לו את החיתול ומודיע לפעמים מראש ולפעמים לאחר מעשה שיש לו קקי או פיפי. בימים האחרונים הוא מסרב לעשות קקי בחיתול אבל לא מצליח לעשות בסיר הוא מודיע שהוא צריך לעשות קקי אבל מתאפק וכולו רועד ובוכה זמן ממושך עד שיוצא לו קקי, אני רואה שהדבר כרוך בסבל ממושך הוא ממש מתאפק שהקקי לא יצא עד שהוא כבר לא מצליח להחזיק את הקקי, מדובר לעיתים עד שעה תוך שהוא רועד ובוכה. מה לעשות?