גמילה מקקי
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 2.5 החלה מיוזמתה גמילה לפני כחודש. הגמילה מפיפי הצליחה מאוד גם בשינה. אך קקי לעיתים איננה עושה ימים, רואים שיש לה -היא מתכווצת ומתאפקת וממשיכה הלאה. לעיתים היא אומרת שיש לה קקי הולכת לאסלה אך לא מוכנה לעשות, ממהרת לקום. בפעמים שעשתה באסלה, לרוב שלא יכלה להתאפק יותר ו"תפסנו" אותה בזמן מתחילה בתחתונים, מאוד שמחה שעתה באסלה. על לציין כי היה נראה שיפור בשבוע שעבר שישבה פעמיים אף לבדה מרצון ועשתה ומאז שוב הדרדר וכבר 4 ימים לא עשתה. האם אני ממהרת לדאוג היות והיא רק חודש בגמילה?
מומלץ לאפשר לילדה להתקדם בקצב ובסגנון שלה. במידה ולא תושג התקדמות משמעותית תוך חודשיים פנו אלינו שוב.