בעיות בגמילה בן 4
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 4, נגמל לפני שנה בהיותו בין 3- הגמילה נעשתה מתוך בחירה שלו והוא התחיל אותה בצורה נהדרת- היה הולך לשרותים ולבד (ללא תזכורות) כמעט ללא פספןסים. לאחר כמה ימים הוא נכנס לגןולאחר תקופה קצר חלה נסיגה משמעותית- לדעתי הוא נפגע מהתזכורות הבלתי פוסקות של הגננות ולאחר זמן מה חלה נסיגה רצינית בעיקר בשליטה על הצואה, ולאורך כל השנה היו התנדנדויות בנושא. מתחילת החופש בבית אני לא שלחתי אותו לשרותים והוא שלט בצורה מלאה ללא פספוסים בכלל.לפני כשבוע שלחתי אותו לקיטנה (קבוצה קטנה ולא מלחיצה)מאז הוא התחיל שוב לעשות צואה במכנסיים- כשהיה חוזר הביתה. מחר מתחיל הגן ואני לא יודעת מה לעשות איתו...
תודה. 1. איזה מרפאה מתמחה בדבר? 2. המקרה קצת מתבלבל, מכיוון שבחופש במשך 3 שבועות רצופים הוא הלך לשרותים וישב ללא שום קושי.