הרטבת לילה - תאומים בני 6
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני אמא לתאומים בני שש בן ובת שנגמלו ביום לפני שלוש שנים מאז ועד היום אני מנסה לסירוגין לגמול אותם מהרטבת לילה ללא הצלחה עד אתמול ישנו עם תחתוני גמילה ....מביקור אצל רופא נאמר לנו שמאחר ומדובר בתורשה לא מומלץ לטפל בהרטבת לילה עד גיל שבע . אתמול מלאו להם שש והורדתי להם את תחתוני הגמילה ..אולם מאחר טהם צפויים לעלות לכיתה א' אני חוששת שזה עיתוי לא נכון 1)מהי המלצתך לטיפול בגמילת לילה ובאיזה גיל ? 2)האם העובדה שהם ישנים עדין עם תחתוני גמילה מעכבת את הגמילה ? 3)האם אכן מדובר בתורשה ? אודה לתשובותיך ....
אצל כ 90% מהילדים המרטיבים קיים רקע תורשתי. עובדה זו אינה מפריעה לטפל בבעיה ולגמול את הילדים כבר מגיל 4. ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני במסגרת הדרכה, מעקב וליווי במרפאה מקצועית.