בת 5
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת חמש ורבע, לפני כשלושה חודשים התחילו לה הרטבות בלילה. (הגננת שלה בדיוק ילדה וקישרתי את זה לכך אך איני בטוחה שזו הסיבה) באיזשהו שלב התחלנו להעיר אותה בלילה לשירותים. היום המצב הוא שיש לילות שבהם היא קמה יבשה אבל לא תמיד. מה ניתן לעשות? האם להמשיך לחכות עד לאחר תחילת שנת הלימודים הבאה?
לקריאה נוספת והעמקה
הילדה אמורה להיות חבשה לחלוטין מבלי להיות תלויה בכך שיעירו אותה לשירותים בלילה. מאחר והבעיה נמשכת כבר שלשה חודשים מומלץ לפנות לקבלת טיפול באמצעות זמזם אלקטרוני במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב מקצועי.