בן 5, לא מראה סימני מוכנות לגמילת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ותודה מראש בני כמעט בן 5 (עוד חודשיים) הוא גמול כבר שנתיים ביום, התהליך היה קשה אבל עכשיו תקין , מלבד פיספוסים קטנים. בלילה הסיפור שונה, רק עכשיו התחלנו בתהליך-מאחר והוא לא אראה שום סימני נכונות לגמילה. הוא קם עם חיתול מפוצץ כל בוקר. בכל זאת, בגלל גילו, החלטנו להתחיל בתהליך. אנחנו מנסים כבר שבועיים וחצי ואין שום התקדמות. הוא ממשיך להרטיב באותה התדירות.ולא היה לנו אפילו לילה אחד יבש. הוא ישן מאוד חזק ולא מתעורר גם כשהמיטה כולה רטובה. הוא גם מרטיב יותר מפעם אחת במהלך הלילה. האם להמשיך בתהליך? האם כדי לחזור לחיתולים (הילד מבקש שוב ושוב)ולנסות כשיראה סימנים? או שבגלל גילו המתקדם צריך להתעקש או לפנות לשיטות אחרות? תודה.
התשובה שלך מופיעה בחיפוש הראשי של גוגל. הייתי מצפה לשמוע תשובה יותר מקצועית עם השלכות פסיכולוגיות. חבל...