בעיית גמילה אצל ילדה בת 3
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת שלוש. לפני כחודשיים התחלנו אצלה תהליך גמילה. עד אז היא לא הראתה כלל סימנים של רצון להיגמל ואנחנו לא ניסינו לגמול אותה. כאמור, לפני כחודשיים היא החלה בגמילה. בהתחלה היא פיספסה קצת פיפי אבל כעת היא עושה כמו שצריך באסלה ואין בעיות. לעומת זאת, את הקקי היא מפספסת כל הזמן. היא עושה בתחתונים והיא כלל לא שמה לב לזה (כך לפחות זה נדמה לנו). מאחר ובשנה הבאה היא הולכת לגן עירייה היא חייבת להיות גמולה עד אז ונשאר לנו פחות מחודשיים לעבוד איתה על זה. מה עושים?