הרטבת לילה בקרב ילדים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, ביתי בת ה6 סובלת מהרטבת לילה בכל יום אני עדיין שמה לה מידי ערב טיטול בתקווה שתקום בבוקר יבשה לא פניתי עדיין לרופא י קיוויתי שזה יחלוף מעצמו 1. מה אני אמורה לעשות? 2. האם תופעה זו אמורה להדאיג אותי? 3. איך ניתן לטפל? אני רוצה להוסיף שגם אני הייתי מרטיבה עד גיל מאוחר{12} אולם יילדי הגדולים יותר נגמלו בגיל 2-3 תודה על תשובתך
המימד התורשתי אצל ילדים מרטיבים הוא בולט ביותר. אצל למעלה מ 90% מהילדים המרטיבים מישהו מההורים או מישהו מהדודים הרטיב גם הוא.במקרה של הבת שלך: א. השימוש בחיתול הוא נבון ביותר כי הוא מונע אי נעימות נוספת הנגרמת על ידי בעיית ההרטבה. ב. אין צורך לדאוג אך ניתן לטפל ולפתור את הבעיה. ג.. פני למרפאה מקצועית המתמחה בתחום.