בן שלוש ושמונה חודשים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני נגמל בגיל שנתיים ושמונה חודשים בקלות מדהימה אולם בלילות הוא מרטיב בלי הפסקה הוא ישן עם טיטולי לילה שאנו קוראים להם תחתון לילה על מנת להקל על כולנו. הוא ממשיך לשתות חלב בלילה אנו מנסים לגמול אותו קשה לו מאוד. יש פעמים בודדות שהוא קם בבוקר יבש ומאושר. האם אני צריכה לטפל בו בפעמונים תרופות האם זו בעיה בגיל הזה או שצריך לכחות.
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה. עליכם לפנות למרפאה מקצועית העוסקת בתחום. בינתיים נסו להסיר את החיתול למשך שלשה שבועות.