ילדה בת 4.5 שבורח לה ק
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אבא לילדה בת 4.5 שנים לאחרונה היא מפספסת ועושה קקי בתחתונים בין אם זה בגן או במשחקיה גם כאשר אנו יחד איתה בגינה ומדובר בכמה פעמים ביום . יש לציין כי אנו עומדים בפני לידת תינוקת חדשה .היא מדברת על זה שהיא מפחדת מהשירותים או שהשירותים רחוקים או שאף אחד לא מתלווה אליה לשירותים ולפעמים אינה מספקת סיבה .היא כן מודעת ללידת אחות חדשה ואנו משתפים אותה בכל דבר .יש לציין שאנו מתייחסים לבעיה בשיא הרגישות אך זה מטריד אותנו מאוד .מה הסיבה ומה ניתן לעשות ????