חזרה להרטיב בלילה...
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשמח ביותר לקבל את חוות דעתך-ילדתי השניה, כיום בת 3.9 חודשים מרטיבה בלילה (כמעט כל לילה), מזה כחצי שנה. היא נגמלה יום ולילה בצורה תקינה, והחלה להרטיב בליליה בערך מס' חודשים לאחר שנכנסתי להיריון. גם בתחילת השנה הזו, כשנכנסה לגן חדש (כבר הייתי בהיריון), היו לה "בריחות" של פיפי מידי פעם, וזה עבר. אנחנו לוקחים אותה באמצע הלילה לפיפי, מה שלפעמים עוזר, אך לא תמיד. בבוקר, בד"כ לא מרוצה לגלות שהרטיבה, אולם לפעמים גם ממש לא מתייחסת לכך. חשוב לציין כי פעמים רבות בערב אינה רוצה ללכת לשירותים, כאילו מכינה את הפיפי... אנחנו כמעט ולא מגיבים אם הרטיבה (חוץ מלנקות וכו'), אולם מציינים לחיוב כאשר נשארת נקיה. אין ספק שלידת התנוקת (לפני 3 ח') לא קלה לה, ושכיום עוברת משברון קטן. האם נכון להמשיך כך לדעתך או לחזור לחיתולים בלילה? אשמח לתגובתך המהירה יעל
במצב הנוכחי מומלץ לנקוט באחת משתי דרכים: 1. להחזיר את החיתול לשימוש או 2. לפנות למרפאה המתמחה בתחום ומטפלת בילדים בגיל זה.