בעקבות התחלת טיפול
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול היינו במרפאה וקיבלתי הדרכה כיצד לפעול עם בני בן ה - 4.5. לאחר שחברתי את המכשיר בני רצה לנסות את המכשיר וללא ידיעתי עשה מעט פיפי בתחתונים , המכשיר לא צפצף. ידעתי על כך בדיעבד כאשר אמר אמא אבל המכשיר לא מצפצף כששאלתי אותו איך הוא יודע אז הוא סיפר שהרטיב קצת כדי לבדוק ואכן כך אחרי שבדקתי את תחתוניו שהיה בהם כתם קטן הבנתי שבני עשה ניסיון. בלילה ישנתי ליד בני (אפשר להגיד שלא ישנתי) ורק לאחר שבני היה רטוב לגמרי המכשיר צפצף. אני בטוחה ב - 100% שהתקנתי נכון. מה עושים? שאלה נוספת: רציתי להקליד בטבלת המעקב באתר והיה רשום להקליד את קוד הילד. מהו קוד הילד, האם זוהי תעודת הזהות?