בתי בת ה-5
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת ה-5 מרטיבה מידי לילה ומעולם לא נגמלה מהרטבה היא ישנה עם חיתולים נייגטסליפ כברזמן רב. הזמנתי פעמון באתר docshop והילדה חיכתה שהפעמון יגיע. כבר שבוע שהיא מחוברת לפעמוןולא הרטיבה אפילו לילה אחד מבלי בכלל שהפעמון יצלצל. כיצד ניתן להסביר זאת? האם הלחץ הפסיכולוגי מפני צלצול הפעמון גורם לה לא להרטיב? שהרי ממה שקראתי הבעיה של ההרטבה היא אי יקיצה שהשלפוחית מלאה... אודה על תשובתך
יש להמתין לרצף של 21 לילות יבשים לפני שמתחילים את חגיגות היובש ולפני שמפסיקים את השימוש במכשיר