בן שש עדיין מרטיב בלילה ומאוד קשה לו עם זה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן שש ועדיין מרטיב בלילה. הוא ילד שאוהב לשתות והרבה, ניסינו להמעיט את הכמות בערב אך קשה לו הוא מאוד צמא.ולללכת מספר פעמים לשיתרותים. אינני מעוניינת לתת טיפול תרופתי לבני ובכל זאת הייתי רוצה להתחיל לטפל בבעיה. קראתי על ה"פעמונית" איך אפשר לנסות וטפל בעזרתה?
הטיפול באמצעות הזמזם הינו היעיל ביותר לפתרון הבעיה במסגרת הדרכה ומעקב במרפאה מקצועית. את מוזמנת לצפות בסרט הממחיש את מהות הטיפול הזה. סבלנות טעינת הסרט לוקחת מספר דקות.http://files.kushnir.co.il/