בת 4 מרטיבה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בתי תהיה בת 4 בחודש הקרוב. החל מגיל 3 ורבע לערך היא החלה לישון בלי טיטול ולרוב, למעט מקרים ספורים, היתה קמה יבשה אולם בחודשים האחרונים היא קמה רטובה כמעט בכל בוקר. הדבר מאוד מפריע לה ומביך אותה והיא מבקשת שניקח אותה בלילה לשירותים כדי שלא תרטיב במיטה. התחלנו לקחת אותה באמצע הלילה לשירותים, אך לאחרונה הבנתי שזה לא רעיון טוב כל כך. שאלותיי הן האם יש מקום לפנות לטיפול בהרטבה בגיל זה או שיש סבירות גבוהה שהדבר יסתדר מאליו? האם יש משהו שאנו יכולים לעשות בנדון? בברכה, גלי