אשקלון
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 32 אמא לילדה בת 5, אבל אצלי הבעיה... אני מרטיבה מגיל 3 ועד היום אין פתרון.. זה הקשה עלי במשך החיים ודיי נמאס לי מזה.. אני מטופלת במשאף מינירין כבר שנים.. אבל כאשר אני מפסיקה את התרופה זה חוזר מיידי..רוצה לדעת אם יש בדיקות שעלי לעשות ולאיזה תחום רפואי זה משתייך, רוצה לדעת אם יש תופעות לוואי לתווך ארוך מהתרופה, ואם יש פתרון אחר בתודה מראש שיר
ניתן לסייע לך בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני במסגרת הדרכה ומעקב שוטף במרפאה מקצועית לטיפול בהרטבת לילה. הספרות הרפואית מצביעה על כך שהמינירין משפיע כל עוד ממשיכים לקחת אותו. כאשר מפסיקים את השימוש בו ההרטבה חוזרת.
ניתן לסייע לך בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני במסגרת הדרכה ומעקב שוטף במרפאה מקצועית לטיפול בהרטבת לילה. הספרות הרפואית מצביעה על כך שהמינירין משפיע כל עוד ממשיכים לקחת אותו. כאשר מפסיקים את השימוש בו ההרטבה חוזרת.