הרטבת לילה לילד בן חמש
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! בני כמעט בן חמש מרטיב בלילה - בתקופת החורף - בערך שלוש פעמים בשבוע. לעיתים אני לוקחת אותו לשירותים פעם אחת באמצע הלילה ואז הוא לא מרטיב במיטה. שאלותיי הן - 1. האם זה נכון לקחת לשירותים במהלך הלילה, כשהוא ישן? 2. מהי הדרך המומלצת לטיפול? יש לציין כי אני לא מראה לילד כלל שאני "עושה סיפור מהעניין" , אני לא כועסת ולא מעירה לא הערות. תודה מראש, עינתי
1. לקיחה לשירותים בלילה משיגה לילה יבש אך לא תורמת ליצירת תפקוד תקין של המערכת השולטת בשלפוחית השתן. 2. הדרך המומלצת לטיפול היא באמצעות זמזם אלקטרוני במסגרת הדרכה ומעקב במרפאה מקצועית. המשיכו להימנע מהפעלת לחץ על הילד.