מה עושים.
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבתי בתל 10 יש בעיה ועדין לא מצאתי פתרון יש לנו נהרטבת יום ולילה מגיל שנתיים עד גיל שלוש היא היתה יבשה אולם בגיל שלוש החלה להרטיב שוב עשינו המון בדיקות ואנחנו במעקב אצל פרופ לנדו הוא ממליץ על כדורים יש לי הרגשה שעדין לא מצאנ ו את הבעיה היא ממש לא יכולה להתאפק אפילו דקה לקחתי אותה למטפלים טיבעים וגם לפסגיכולוגים ולי כאמא יש תחושה שיש בעיה פזית ואני לא יודעת לאיזה רופא ללכת או איזה בדיקה לעשות
לקריאה נוספת והעמקה
כ 35% מהילדים המגיעים למרפאות שלי עם הרטבת לילה מרטיבים גם בזמן ערות. אנו מתמקדים בטיפול בבעיית הלילה באמצעות זמזם אלקטרוני וכתוצאה מכך גם בעיית היום נעלמת.