ילדת cp בת 6.5 היש סיכוי?
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, דניאל בתינו בת 6.5 סובלת מcp קל ביותר כתוצאה מפגות 669 גר ליתר דיוק. דניאל מרטיבה כל לילה גם לאחר שאנחנו לוקחים אותה לשירותים באופן יזום .דניאל סובלת מדלקות חוזרות בדרכי השתן ואושפזה באוגוסט לשבוע מאז החלנו תהליך בדיקה מפורט של שקילת חיתול(drynights) ,ושארית שתן בבוקר ועוד. גם ביום לעיתים בורח לה השתן .שאלתי האם הלבשת החיתול לא "מסייעת " לתחושת הנוחות לתת שתן בלילה? והאם יש פיתרון אחר מרעש הזמזם היא מאוד מפחדת ממנו(בכלל מכל מיני מכשירים)?
kkkkkkkkk