פתאם זה חזר..
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת ה2 ו9 חודשים נגמלה ללא קשיים מיוחדים כולל לילה בגיל 2 ו5 חודשים. לעיתים רחוקות הופיעו הרטבות לילה. במהלך 10 ימים האחרונים היא מרטיבה בכל לילה. ולא מתעוררת מזה. אנחנו מאד משתדלים להסביר מצד אחד ומצד שני מגיבים בהבנה ובנסיון 'לא לעשות ענין'. אין סיבה מבחינת התנאים הפיזים, קור, שתייה.מאד רוצים לעזור. ההורים.(שנינו נגמלנו בגיל מוקדם ללא קשיים מיוחדים)
לקריאה נוספת והעמקה
במקרה שלכם מדובר בהרטבה מישנית. באמצעות המיכשור המתקדם האלחוטי הקיים כיום ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה.