חרדת אסלה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בני בן השלוש וחצי מבקש חיתול בכל פעם שיש לו קקי. בספטמבר הקרוב הוא יילך לגן של גדולים האם י ש דרך לעודד אותו להשתמש בשירותים? כיצד ניתן להפחית את הפחד?האם פשוט לתת לזמן לעשות את שלו? ההתקדמות בנושא נראית רחוקה מתמיד תודה מראש
א. המשיכי לתת לו את החיתול כאשר מבקש. ב. תנו בינתיים לזמן לעשות את שלו. ג. באתר www.aslaksuma.co.il תוכלו לקבל מיגוון רעיונות לעידוד הילד ולהפחתת החרדה , כולל הסרט החדש " האסלה הקסומה ". ד. אם עוברים מספר חודשים והבעיה עדיין לא פתורה -- פני אלינו מחדש.