הרטבת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביתי בת שלש וחמישה חדשים. בגיל שנתיים ושמונה ניגמלה ביום. לאחרונה הילדה התחננה שלא נשים טיטול בלילה, ולפני שבועיים שכחנו לשים והיא העירה את אביה בלילה ואמרה שיש לה פיפי ואין לה טיטול. שמחנו מאוד (אולי מידי) והצענו להפסיק את השימוש בטיטול. היו מספר בודד של לילות שלא הרטיבה, והיו גם לילות שהרטיבה, אפילו פעמיים בלילה. עודדנו אותה מאד כשלא הרטיבה, והגבנו באדישות כשפיספסה, קילחנו, החלפנו בגדים וחזרנו לישון. האם להמשיך? האם לחזור לטיטולים? אנו אובדי עצות. אציין כי כל לילה אנו מעירים אותה שלש פעמים מיוזמתינו (שעון מעורר), ובכל זאת מפספסת לפעמים. אולי מיהרנו מידי? תודה