ילד בן 5 שהחל להרטיב
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן ה-5 נגמל יפה מעט לפני גיל 3 מהרטבה ביום ובלילה, לפתע לפני כמה חודשים התחיל להרטיב בלילה, איני רואה שום סיבה רגשית לדבר, כאשר אני לוקחת אותו לשרותים בלילה אז הוא לא מרטיב, הבעיה שלפעמים אני מגיעה לקחת אותו מידי מאוחר. אני קצת מתוסכלת מהענין , מה ניתן לעשות, או אולי זה יעבור כמו שזה התחיל פתאום?
מדובר במקרה שיגרתי של הרטבה משנית. ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה. נא מלאו שאלון איבחון באתר www.kushnir.co.il אשוב אליכם עם התיחסות מפורטת.