האם זה גנטי?
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לבעלי יש בן מנישואין קודמים בן 11 שמרטיב בלילה כל לילה בקמויות עצומות גם לאחר טיפול במינרין ולאחרונה הבן שלנו המשותף בן ה4 שכבר היה גמול לחלוטין מגיל שנתיים חזר להרטיב בלילה ורציתי לדעת האם זה משהוא גנטי? אני פוחדת שגם הוא ירטיב עד גיל מאוחר מה ניתן לעשות.?
אצל למעלה מ 90% מהילדים המרטיבים אחד מן ההורים או אחד מן הדודים הרטיב עד גיל מאוחר בילדותו. יחד עם זאת ניתן לפתור את הבעיה כבר מגיל 3 או 4. את מוזמנת למלא שאלון איבחון באתר www.kushnir.co.il אשמח לשוב אלייך עם התייחסות מפורטת.