הרטבה אחרי גמילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך בני ב 5 וחצי כבר היה כמעט שנה גמול בלילה וחודשיים אחרי שילדתי את ביתי החל שוב להרטיב יש עוד כמה דברים שרואים שהאחות שלו משפיעה בכל אופן מהרגע שהיא היתה בת חודשיים מרטיב כל לילה אני יודעת שזה לא טיפול אבל כל לילה אני הולכת לקחת אותו לשרותים פעמיים פעם 1 אחרי שעה וחצי מההרדמות ופעם 2 אחרי שעתיים בערך מה אני צריכה לעשות???????? מה זה הזמזם? איך לקבל אותו? תודה
בנךסובל מהרטבת לילה מישנית. ניתן לסייע לכם פתרון הבעיה. את מוזמנת לבקר באתר www.kushnir.co.il . תוכלי ללמוד על הבעיה ולצפות לסרטון הדרכה בעמוד הבית. כמו כן מלאי שאלון איבחון ונשוב אליך עם התיחסות מפורטת.