ביתי בת 7 ויש לי כמה וכמה שאלות ...
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היא נגמלה לפני כשנה מרטבת לילה לחלוטין יבשה לחלוטין ופתאום לפני חודשיים היא חזרה לעשות פיפי אבל משהו מוזר 12 ימים יבשה לילה רטובה 4 ימים יבשה 2 לילות רטובה 7 ימים יבשה 1 לילה רטובה 5 ימים יבשה 2 לילות רטובה אני לצערי כבר ניסיתי את טיפול הפעמונית לפני כשנה וחצי וזה לא הצליח והיא נגמלה אז בזמנו לבד מה עושים? היא בדרכ ילדה בריאה ויש לה למשך 3-4 שעות תנור הלוגן (אני מפחדת לשים אותו כל הלילה דולק ) ובשעה 18:00 היא ממעיטה בשתייה והולכת כל חצי שעה לערך לשירותים אני אישית כבר מיואשת לחלוטין, אולי אפשר עצה או פשוט להניח לזה וזה יחלוף
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה. נא מלאי שאלון איבחון באתר www.kushnir.co.il אשוב אלייך עם התייחסות מפורטת.