הרטבה רצינית
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי ילדב בת 4.5 ולפני חצי שנה היתה תקופה שהיא הפסיקה למשך שבועים להרטיב בלילה ושוב היא חזרה....אני לא יודעת ממה זה נובעה אני מיתשתדלת לא לתת לה לישתות לפני השינה אבל בכל זאת היא עושה לפחות שלוש פעמים באמצע הלילה ....הילדה שלי היתה עם ביטחון בעבר והיום בגן היא טוענת שלא כיף לה כי אין לה חברים אני לא חושבת שזה ביגלל זה אם היה כך היא היתה אומרת שהיא מפחדת מנמשהו אז היתי פועלת אחרת אבל אני לא יודעת מה לעשות
הילדה סובלת בהרטבת לילה . ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה במרפאה מקצועית. לפרטים נוספים אתם מוזמנים למלא שאלון איבחון באתר www.kushnir.co.il. אשוב אליכם עם התייחסות מפורטת.