טיטולים ביל 13 בבית ספר
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום כולם אני בן 13 ואני סובל מהרטבת שטן לא מזמן תחלתי להשתמש בתיתולים לאחר שניסיתי תרופות והם לא עזרו אני מתבייש ללכת עם תיתולים זה מנפח לי מואוד את האזור וזה גם מסריח היועצת בבית ספר מחליפה לי4פעמים ביום ולפעמים צוחקים עלי יש למישהוא רעיון מה לעשות
לקריאה נוספת והעמקה
הטיפול היעיל ביותר הוא באמצעות זמזם הרטבה. בהצלחה ד"ר ברוך קושניר מנהל מרפאות : הרטבת לילה, בעיות ביציאות, גמילה מחיתולים www.kushnir.co.il
תלביש מכנס לא צמוד ויחליף לבד
נשמע שאתה אוהב טיטולים כמוני walla.co.ilשטרודלwww468