בת 3 וחצי הרטבה או להעיר בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת השלוש וחצי גמולה מטיטול בלילה כחצי שנה, בחודשים הראשונים לא הרטיבה כלל, אך התעוררה כפעמיים באמצע הלילה לשירותים (נדיר מאד מאד שהיא לא קמה ). כיום היא הפסיקה להתעורר בדרך כלל, כנראה ישנה חזק יותר כי הפסיקה לישון בצהריים, ואם לא מעירים אותה היא מרטיבה ברב מוחלט של המקרים. האם תקין שילדה צריכה ללכת כפעמיים בלילה לשירותים? ואם כן, איך ניתן לטפל בהרטבה? כדאי לקחת אותה באמצע הלילה או שכך לא תלמד להיגמל לבד? תודה
כאשר אתם לוקחים אותה לשירותים בלילה אתם משיגים לילות יבשים אך לא תורמים לפעולה עצמאית של מערכת הרפלקסים השולטת בשלפוחית השתן. הדרך היעילה ביותר לטיפול בבעיה ולהבאת הילדה לשליטה עצמאית בשלפוחית היא באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני במסגרת הדרכה ליווי ומעקב במרפאה מקצועית. בהצחלה ד"ר ברוך קושניר מרפאות לטיפול בהרטבת לילה, בעיות ביציאות וגמילה מחיתולים www.kushnir.co.il 036255255